.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت جانانه رییس شورای شهر ساری از تیم صنعت ساری
حمایت جانانه رییس شورای شهر ساری از  تیم صنعت ساری

رییس شورای اسلامی ساری گفت: متاسفانه تیم صنعت ساری مورد کم لطفی قرار گرفته است که باید از آن حمایت جدی شود.

به گزارش شمال نیوز ، فرامرز نقیبی شامگاه یک شنبه 29 آبان ماه در جلسه علنی شورا اظهارداشت: به منظور استقبال از ماه محرم تمام ورودی و خروجی مساجد سطح شهر باید آسفالت و لکه گیری صورت گیرد.

وی با اظهار گله مندی از مسئولین ورزش مرکز مازندران گفت: متاسفانه تیم صنعت ساری مورد کم لطفی قرار گرفته است که باید از آن حمایت جدی شود.

رییس شورای اسلامی ساری یادآور شد: استادیوم شهید متقی در وسط این شهرستان است که نیاز به بازسازی دارد و باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

نقیبی تصریح کرد: شهرداری جلسه ای با مسئولین تربیت بدنی ساری برگزار کند و در این جلسه باید عدم حضور سرمایه گذاران در زمینه ورزشی بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: ساری در زمینه ورزشی مورد کم لطفی واقع شده که این موضوع به نفع ساری نیست.

رییس شورای اسلامی ساری افزود: قسمتی از وظایف شورا فعالیت های فرهنگی است که با وجود این مسایل ضرورت ایجاد معاونت فرهنگی در شورای اسلامی شهر احساس می شود.

نقیبی با تاکید بر ضرورت برگزاری فعالیت های فرهنگی در شهرداری و شورای اسلامی ساری گفت: می توان با کمترین هزینه بسیاری از فعالیت های فرهنگی را در سطح شهر انجام دهیم.

وی با اشاره به ضعف های که در دفتر فنی شهرداری ساری وجود دارد افزود: این نکته را بارها متذکر شدیم کمیته یا کارگروهی 10 نفره با حضور اعضای شورا و شهرداری معرفی شود تا بسیاری از مشکلات موجود حل شود.

رییس شورای اسلامی ساری با بیان اینکه اجرای کارهای روبنایی از ضروریات شهرداری است گفت: آنچه وظیفه شهرداری است و روزمره باید در سطح شهر انجام می شد متاسفانه در طی 4 سال گذشته به دلیل انجام پروژه های بزرگ از آن عقب ماندیم.

نقیبی یادآور شد:سازمان های شهرداری به دلیل تسریع در عملیات سطح شهر تشکیل شده که متاسفانه تاکنون اقدامی در خصوص تسریع در عملیات سطح شهر صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: شهرداری توان تولید 120 هزار تن آسفالت را در سال داراست در حالیکه در طول 8 ماهه گذشته 20 هزار تن آسفالت استحصال شده است.

رییس شورای اسلامی ساری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بد اقتصادی آمارهای ارایه شده از سوی شهرداری نشان دهنده همکاری مردم با شهرداری است.

نقیبی با اشاره به اینکه شهرداری مطالبات سنگینی دارد که نیاز به بازنگری دارد گفت:این مطالبات با پیگیری محقق خواهد شد و در این چند ماه باقی مانده تا پایان سال وضعیت شهرداری بهتر می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.